nearu martial art

دفاع شخصی - هنر رزمی نیرو

nearu martial art

دفاع شخصی - هنر رزمی نیرو

دفاع شخصی کودکان

دفاع شخصی کودکان

هنر رزمی نیرو یکی از سبک های شناخته شده در فدراسیون ورزش های رزمی جهموری اسلامی ایران می باشد که موفق به تعلیم و آموزش بیش از هزاران نفر هنرجو و صدها نفر مربی مجرب خانم و آقا گردیده است. اساس این سبک بر پایه آموزش تکنیک های دفاع شخصی به صورت کاربردی به همراه تمرینات تنفسی و اصول تمرکز می باشد.


این رشته ورزشی توانسته است با بکارگیری مربیان مجرب ، بصورت کاملا تخصصی دوره های ویژه کودکان برگزار نماید که مورد استقبال بسیاری از خانواده ها ، مراکز تربیتی ، مهد کودک ها، مدارس و به ویژه فرهنگسراها و سرای محله ها قرار گرفته است.


یکی از نقاط قوت این رشته آموزش تکنیک های تنفسی و اصول تمرکز می باشد. هنرجویان به تناسب درجه کمربندی خود با این اصول آشنا شده و به مرور زمان و در اثر تمرینات، شاهد اثرات شگرف این نیرو در جسم، فکر و درون خویش می باشند.


این اثرات در کودکان به ویژه از سنین کمتر ، پایه های اعتماد به نفس، تمرکز ، زندگی سالم و به دور از تنش های روزمره را در آنها نهادینه کرده و همین امر باعث پیشگیری بسیاری از خطرات و تهدیدهای جسمی، فکری آنها خواهد شد.




نکته بسیار جالب اینکه ، عموما کسانی که کودکان خود را به کلاسهای نیرو آورده اند، خودشان در کلاس آقایان و بانوان شرکت کرده اند.


برای اطلاعات بیشتر به سایت رسمی نیرو مراجعه نمایید:


www.irannearu.com
https://t.me/nearuselfdefence

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.