nearu martial art

دفاع شخصی - هنر رزمی نیرو

nearu martial art

دفاع شخصی - هنر رزمی نیرو

بنیانگذار و استاد اعظم رشته "هنر رزمی نیرو"


بنیانگذار و استاد اعظم رشته "هنر رزمی نیرو"، استاد امیر لطفی آزاد می باشد.

 ایشان این رشته را در سال 1990 در فدراسیون هنرهای رزمی انگلستان ثبت و فعالیت خود را در سال 1991 پس از بازگشت به ایران آغاز نمود. استاد لطفی با دارا بودن سالیان متمادی تجربه و دانش در هنرهای مختلف رزمی و تمرین و تحقیق در زمینه فنون تنفسی و رازهای نهفته در آن و نیز کسب مدرک استادی ارشد از کشور انگلستان و پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز دو سفر هیمالیا برای پیشرفت در نیروهای درونی، رشته" نیرو" را با هدف آموزش فنون دفاع شخصی و شکستن اجسام سخت، استفاده صحیح از نفس و کنترل فکر و جسم، رسیدن به قدرت های طبیعی، صلح، آرامش و ایجاد زمینه مناسب برای همدلی، نوع دوستی و معاشرت سالم، بنیان گذارد.

تلاش ها و ممارست این استاد بزرگ در کنار بهره گیری از مربیان کار آزموده و همراهی کادر مدیریت با برخورداری از بیش از 60 کلاس در سطح استان تهران( تا سال 1394) ، چندین نمایندگی در سطح شهرستان ها، باعث شده که امروزه این سبک پا را فراتر از مرزهای
ایران گذاشته و موفق به تاسیس چندین شعبه در سطح بین الملل شده است .
از نقاط قابل توجه این رشته آموزش فنون تنفسی در کنار حرکات و فنون می باشد که باعث بالاتر رفتن هوشیاری و تمرکز هنرجویان شده و این توانایی را به آنها می دهد تا در هنگام مواجه شدن با خطر و شرایط دشوار، بدون از دست دادن اعتماد به نفس و تمرکز، از معلومات خود استفاده کنند.

با یاری خداوند و تکیه بر معلومات و دانش عمیق خود، توانسته است توجه خیل عظیمی از مشتاقان و » هنر رزمی نیرو «ورزشکاران را به خود جلب کند و از جایگاه ارزشمند و شایسته ای در جامعه ورزش ایران و جهان برخوردار باشد. امید است که با حمایت های مسئولین و دلسوزان ورزش کشور، این رشته بتواند گام های افتخار آفرینی را یکی پس از دیگری طی کرده و به هدف والای خود که همانا اعتلای نام ایران و ایرانی می باشد برسد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سبک "نیرو" می توانند به آدرس سایت مراجعه کنند

توجه : لطفا فقط از طریق سایت رسمی نیرو نسبت به کسب اطلاعات دقیق اقدام فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.