nearu martial art

دفاع شخصی - هنر رزمی نیرو

nearu martial art

دفاع شخصی - هنر رزمی نیرو

دفاع شخصی در دنیای پر تنش امروز

دنیای پر تنش امروز قطعا فرصت توجه کافی به جسم را از ما گرفته است و این کمبود خود مشکلات بسیاری را برای افراد در سطوح مختلف جامعه به وجود آورده است. اما بهتر است بدانیم که ورزش کردن باعث تقویت قوای مغز می شود، سطح انرژی بدن را بالا برده و میزان سروتونین موجود در مغز را که باعث افزایش کارکرد آن می شود نیز افزایش می دهد که در نتیجه افرادی که ورزش می کنند، کارائی بسیار بالاتری در انجام مسئولیتهایشان دارند. ورزش، استرس را از بین می برد، می تواند باعث پیشگیری از بروز بیماریهای قلبی و عروقی، فشار خون بالا، پوکی استخوان، و ورم مفاصل شود، و نیز باعث تقویت عضلات  می شود که در نتیجه از بسیاری از دردهای دوران میانسالی که به خاطر عدم فعالیت فیزیکی ایجاد شده، می کاهد.
پس از همین امروز ورزش را با«هنر رزمی نیرو» با بیش از بیست و سه سال سابقه در عرصه ورزش کشور و سی سال سابقه در دنیا پیگیری کنید. هدیه ما به شما خانمها و آقایان در هر سن و شرایط جسمی که هستید: آموزش اصول و فنون و حرکات دفاع شخصی در کنار فراگیری تکنیکهای تنفس و تمرکز زیر نظر مربیان مجرب و کار آزموده، تمرینات منظم و مستمر بدن سازی، کمک به کاهش وزن با استفاده از نرمش های صحیح و اصولی،تقویت اعتماد به نفس و توانائی بیشتر و کارائی بالاتر در زندگی می باشد.
پس اگر می خواهی احساس کنید که فرد جدیدی شده اید،کمتر احساس خستگی، سفتی و خشکی کنید، بهتر از عهده استرسهای روزانه بر آیید،عضلاتتان را مستحکم تر و کالری های اضافه تان را بسوزانید، به کلاسهای«هنر رزمی نیرو» بپیوندید و دنیایتان را متحول کنید.

www.irannearu.com
https://t.me/nearuselfdefence



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.